Periyodik HizmetlerSLA - Service Level Agreement
- SLA Hizmeti, sistemlerin uzaktan-günlük olarak izlenmesidir.
- İzlenen sistemler hakkındaki detay rapor IT yönetimine iletilir.
- İhtiyacınız olan tüm SAP Basis hizmetleri konusunda yerinde veya uzaktan destek verilmesidir.
| Danışmanlık Hizmetleri- Teknik Mimari Tasarım Hizmeti; Karmaşık sistem mimarinizin nasıl daha verimli ve esnek yapılabileceğinin belirlenmesidir.
- Kurulum Hizmeti; SAP sistemlerinizin kurulum hizmetidir.
- Sistem Kopyalama Hizmeti; SAP Sistemlerinizin diğer bir sisteme kopyalanması hizmetidir.
- Platform Değiştirme (Migration) Hizmeti; SAP Sistemlerinizin mevcut platformundan, başka bir platforma (Farklı bir Database ve/veya İşletim Sistemi üzerine) taşınması hizmetidir.
- Versiyon Yükseltme Hizmeti: Yaşanan gelişmeler ve sürekli yenilenen tehdit ortamı nedeniyle sistemlerinizin zaman zaman güncellenme ihtiyacı doğar. Bu güncelleme ihtiyacı durumuna göre Patch güncellemesi şeklinde ortaya çıkabilir veya versiyon yükseltmesi (Upgrade) şeklinde de ortaya çıkabilir.
- Performans İyileştirme Hizmeti; SAP Sistemlerinizin performansından memnun değil misiniz? Size daha yüksek performanslı bir donanım alınması mı tavsiye edildi? Gelin sisteminizi analiz edelim, sıkıntıları ve iyileştirilebilecek noktaları belirleyelim ve mevcut donanım üzerinde daha performanslı bir çalışma ortamı sunalım.
- Veri Sıkıştırma Hizmeti; Veritabanınızın kapladığı alanı %75-80 dolayında azaltmamızı ister misiniz?
- Sanallaştırma Hizmeti; Sanallaştırılırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor? Gelin, sanallaştırma işlemlerinizi uzman ekibimizle birlikte yapalım.
- Güvenlik ve Denetim Hizmeti; Sisteminiz ne kadar güvenli? Gelin sisteminizin güvenliğini denetleyip detaylı rapor olarak size sunalım.
- Eğitim Atölye Hizmeti; SAP Basis konusunda ekibinizin know-how seviyesini yükseltecek çalışamalar yapalım.
|
|